[LINUX:12250] RE: off-topic

Subject: [LINUX:12250] RE: off-topic
From: Umut Ceyhan (Garanti Teknoloji) (UmutCe@garanti.com.tr)
Date: Tue 18 Jan 2000 - 21:44:04 EET

C'yi bosverin. Perl ile yapin.

-----Original Message-----
From: Enis Cezayirli [mailto:Enis.Cezayirli@pallas.dialup.ankara.edu.tr]
Sent: Tuesday, January 18, 2000 2:27 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:12245] off-topic

Bu soru icin herkesten ozur diliyorum ancak yardim isteyebilecegim
kimseyi bulamadim.

Hasbelkader biraz Linux ve html biliyorum diye Abdurrahman Celebi yerine
kondum ve bolumun web sayfalarini hazirlamam istendi. Sayfalarin birinde
ogrencilerin sinav notlari var. Sayfada 377 ogrencinin notlarini
gosteren bir tablo var ve sayfa 115K buyuklugunde. Ogrenciler cok vakit
kaybettiklerinden sikayet ediyorlar. Sanirim cgi bir script ile
ogrencinin numarasini yazmasi ve sistemin sadece o ogrencinin notunu
vermesi mumkun (OSYM'nin yaptigi gibi). Sorun, C diline Yeni Zellandali
oldugum icin cgi script yazmak gibi bir luksumun olmamasi ve nereden
baslayabilecegimi dahi bilmemem (sonucta linux'u akademik calismalari
icin kullanan basit bir doktorum). Bu konuda yardimci olabilecek biri
varsa ozel mail atabilir mi lutfen?

Cok tesekkurler,

Dr. Enis Cezayirli