[LINUX:12241] Re: Mail yollama!

Subject: [LINUX:12241] Re: Mail yollama!
From: Ismet Mazlumoglu (mazlumog@boun.edu.tr)
Date: Mon 17 Jan 2000 - 16:38:15 EET

Merhaba,

Maillerin gec dagitilmasi sorunu listedeki herkesin ortak derdi sanirim.
Bilkent ve ODTU'deki abone oldugum listelerde bu sorun genelde yasaniyor.
Sanirim bu durum bir sekilde listeciden kaynaklaniyor. Ben attigim
maesajlari genelde ertesi gun listede goruyorum, bu durumda bir mesaja
cevap yazmaya cekiniyor insan. Cunku yazdigim cevap ulasana kadar olay
coktan eskimis veya otuz tane cevap gelmis olabiliyor.

Bence, listenin trafik yogunlugu daha az olan sitelere tasinmasi belki bir
cozum olabilir. Ya da web uzerinden online yazylip okunan, ayni zamanda
mesajlarin arsivlendigi bir sistem denenebilir. Bunun da bazi kisitlayici
taraflari var elbet, ama fikir olsun yeter ki. Bir sekilde cozum dusunmek
lazim yani.

Saygilar,
Ismet Mazlumoglu (mazlumog@boun.edu.tr)