[LINUX:12236] Bir işletim sistemi bu kadar kolay olamaz !!! COREL LINUX

Subject: [LINUX:12236] Bir işletim sistemi bu kadar kolay olamaz !!! COREL LINUX
From: Vedat Elçigil (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Mon 17 Jan 2000 - 13:03:32 EET

Merhaba
Gecen hafta sonu Corel Linux u indirdim. 320mb. (hehehe liz line nın
faydaları ) İtiraf edeyim corel linux u Windows da ki Corel Draw niyetine
indirmiştim. Ama bir de baktım ki bu bir OS imiş neyse yükliyeyim dedim ve
olanlar oldu.. Sonuçları.....
1-Bir işletim sistemi bu kadar kolay yüklenemez.
2-seçeneklerinin arasında bana Fat 32 (hayret doğrusu !!! ) sistem üzerine
dahi yüklenebileceğini söyledi ve yaptım. Performansı iyi
3-Her şeyi otomatik tanıdı.
4-Makinem 200 mmx, sound blaster16. 48 mb ram, s3 virge ekran.
5-Sitemi full kurdum 850 mb civari bir sey tuttu..
6-200mmx makine ile 45 dakikada kurdum.
7-Kullananımı bu kadar kolay olamaz. Win 95 den daha kolay bir işletim
sistemi yapmışlar.

Şu an deneme aşamasındayım Debian , Slackware, Redhat kullanıyorum. Ama
corel çok daha kolay..

İzmir de bulunan linux aşığı arkadaşlara CD yi bedava çekebilirim.
İsteyenler mail yolu ile bana ulaşabilirler.
Sevgi ve saygılarımla.
Bilgi paylaşmak içindir.
VEDAT ELÇİGİL