[LINUX:12233] Ynt: pop sunucusunun bulunamamasi

Subject: [LINUX:12233] Ynt: pop sunucusunun bulunamamasi
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 17 Jan 2000 - 05:29:39 EET

ipchains -L sonuclarini listeye gonderebilirseniz daha doyurucu cevaplar
alabilirsiniz sanirim. Olasilikla bahsettiginiz 2. network icin ipchains ile
verilmis tanimlamalarda 110 portu kisitli yada MASQ icin acik degil.
Neticede 1. network (netware in de icinde oldugu) icin aktif olan bir chain,
ikinci icin aktif degil gibi gorunuyor. Eger bana private mail ile
ipchains -L yi gonderirseniz daha detayli yardimci olabilirim sanirim.

Dogan Zorlu,
Grup Yazilim, IZMIR