[LINUX:12207] samba join nt domain

Subject: [LINUX:12207] samba join nt domain
From: Vasfi Uysal (vasfi@bornova.ege.edu.tr)
Date: Sat 15 Jan 2000 - 01:36:38 EET

arkadalar samba ile kendi domainimize join olmaya calisirken asagidaki
gibi bir cevap aliyorum.
nerde yanlis yapiyorum yada benim eksik yazdigim bir parametremi var

 smbpasswd -j unipa_health -r UNIPASERVER -U username -s

cli_net_auth2: Error NT_STATUS_ACCESS_DENIED
cli_nt_setup_creds: auth2 challenge failed
modify_trust_password: unable to setup the PDC credentials to machine
UNIPASERVER.
Error was : NT_STATUS_ACCESS_DENIED.
2000/01/15 02:40:56 : change_trust_account_password: Failed to change
password for domain UNIPA_HEALTH.
Unable to join domain UNIPA_HEALTH.
[root@technic source]#