[LINUX:12191] modem ile internete bağlanamıyorum

Subject: [LINUX:12191] modem ile internete bağlanamıyorum
From: OTAL (otal@hay.net.tr)
Date: Fri 14 Jan 2000 - 04:36:51 EET

Merhaba.Ben HAKAN OTAL.Linux ile internete bağlanmaya çalişan bir linux kullanicisiyim.Ama bunu bir türlü gerçekleştiremedim.Eğer bu konuda yardimci olursanız sevinirim.

Linux olarak Redhat 6.0 kullaniyorum.Slakware 4.0 da kullandim hatalr hep ayni...
Modemim Rockwell chipsetli,internal plug and play ve isa veri yoluna sahip
Netconf ile bir ppp baglantisi yapiyorum ve ppp-go ile baglanmaya calistigim zaman veya usernet(gnome da) ile de ayni sonucu veriyor.Once numarayi çeviriyor.Bundan sonra tail -f /var/log/messages yazdigimda söyle bir hata veriyor
.
.
..
connection terminated
Receive serial link is not 8-bit clean
Problem all had bit 7 set to 0
Exit

hata mesaji ile modemim baglantiyi kesiyor..
Lütfen yardim ederseniz sevinirim.Kaça aydir ayni sorunla karşilaşiyorum.
İyi çalişmalar...