[LINUX:12176] Re: itu linux

Subject: [LINUX:12176] Re: itu linux
From: Ceyhun ALVER (ceyhun_a@hotmail.com)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 22:23:11 EET

arkadaslar bence ITU Linux Kullanıcıları Grubu gibi bir topluluk olustursak
cok guzel olur. hem universite icinde oldugu icin gorusmeler, toplantılar
cok kolaylıkla saglanir. linux'u daha genis cevrelere tanitmada ITU olarak
bizim de bir yardimimiz olmus olur. katilmak isteyenler katilir istemeyenler
ise katilmaz. olayi buyutmeye ne gerek var? herkes gruba katilmak zorunda
diye bir sey yok. kurarız grubu, dileyen kisiler daha sonradan katilir veya
hic ilgilenmez.
grubun ismi, linux kullanan kisilerden olustugu icin, linux kullanıcıları
grubu olabilir. bence bunun bir sakincasi yok. ama acik sistem felan gibi
bir seyler de olabilir tabi. yani onemli olan bir araya gelip bir topluluk
olusturmak degil mi? :)

Iyi calismalar
Ceyhun