[LINUX:12172] Re: [ozan@tr.debian.net: [debian-tr] Webmail Servisi]

Subject: [LINUX:12172] Re: [ozan@tr.debian.net: [debian-tr] Webmail Servisi]
From: Murat Arslan (arslanm@core.marketweb.net.tr)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 20:27:26 EET

On Thu, 13 Jan 2000, Andreas Mueller wrote:

> Neden rahatsiz oldugunuzu anlayamadim.Hatirladigim kadariyla yaklasik
> alti ay oncesine kadar Linux e-mail adresi almak isteyenlerden para
> istiyordunuz.Bu bir reklam degil yeni teknoloji boylece insanlar para
> odemeden linux e-mail adresine sahip olabiliyorlar, tipki yahoo e-mail
> gibi.Fakat yahoo'da hersey ingilizce ve ben bunu Turkce yapiyorum.Bu
> guzel bir fikir ve bu sayede insanlar yararlanabilir ve iyi bir
> teknoloji,eger rahatsiz oluyorsaniz "mailto listproc@bilkent.edu.tr
> unsub linux". Diger insanlar rahatsiz olmuyor anladigim kadariyla
> [...]

Amu,

Senin bu isi bizden ya da ondan daha iyi bildigini kabul ettik diyelim..
Ileride bir gun kufur@tr.debian.net'den ya da ???@tr.debian.net'den
buralara reklam ya da kufur yagarsa, o zaman senin bu isi bizden
daha iyi bildigin konusundaki fikrimizin yersiz/haksiz oldugunu
dusunmez misin ? Seni bilmem ama, buradaki herkez oyle dusunur.

-arslanm