[LINUX:12147] Re: modem sorunu

Subject: [LINUX:12147] Re: modem sorunu
From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 02:32:36 EET

At 04:26 PM 1/12/00 +0200, you wrote:

>redhat 6.1 kullaniyorum..33.6 datron internal modemim
>var..sorunum isp'ime baglaniyorum..ama internete
>diil.. hic bir byte alisverisi olmuyor..
nasil alisveris olmuyor? bir web sayfasina mi baglanamiyorsunuz? oyle ise
direk ip adresi verip baglanmaya calistiginizda oluyor mu? olmuyorsa
traceroute cektiginizde nerede takiliyor?

eger ip adresi verdiginizde baglanabiliyorsaniz, dns ayarlarinda bir
problem olmali. /etc/resolv.conf dosyasindan duzeltebilirsiniz.

eger traceroute cektiginizde bir pop'tan bile gecemiyorsaniz, routing'de
bir problem olmali.

>listede adi gecen bir
>web sayfasinda modemimi aradim winmodemmidir diye..ama
>33.6'lar ppiyasada kalmadigi icin listede adina
>rastlamadim..zaten isa modemler herhalde winmodem
>olmuyor...??..

oluyor ama sadece data correction kismini emule ediyorlar ki, bu sadece
hizinizi dusurur, kullanmanizi engellemez oyle olsa bile.

                                                Doruk