[LINUX:12146] Re: modem sorunu

Subject: [LINUX:12146] Re: modem sorunu
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 13 Jan 2000 - 01:26:35 EET

xolotl xolotl wrote:

> slm
> redhat 6.1 kullaniyorum..33.6 datron internal modemim
> var..sorunum isp'ime baglaniyorum..ama internete
> diil..
> hic bir byte alisverisi olmuyor..listede adi gecen bir
> web sayfasinda modemimi aradim winmodemmidir diye..ama
> 33.6'lar ppiyasada kalmadigi icin listede adina
> rastlamadim..zaten isa modemler herhalde winmodem
> olmuyor...??..
> sorunumu nasil halledebilecegim konusunda yardim
> edebilecek varmi?..
> iyi calismalar..

Merhaba,

Acaba modemin jumper ayarlari hangi portu kullanacak sekilde ayarlanmis.
Bunu ogrendikten sonra:

RH altinda hangi portu kullanacagini ise asagidan ogrenebilirsin:
COM1 icin ttyS0
COM2 icin ttyS1
COM3 icin ttyS2
COM4 icin ttyS3

Bu konular hakkinda detayli bilgi vermedigin icin fazla birsey
soyleyemiyorum. Ama problemin bu gibi gozukuyor.

Ayrica ileride modemini kullanmaya baslayinca internette dolasmak icin
yapman gereken /etc/resolv.conf dosyasinin icine servis saglayicinin
(superonline icin 212.252.119.3 ve 212.252.119.4) DNS server
numaralarini yazmak.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu