[LINUX:12089] Re: slackware ses karti

Subject: [LINUX:12089] Re: slackware ses karti
aunal@tee.com.tr
Date: Tue 11 Jan 2000 - 14:15:20 EET

Bana gore bu konu uzadi ve dagilmaya basladi.
Linux-y uyeleri neden bilisim organizasyonlarinda Linux tanitacagiz
diye ugrasiyor? Neden daha fazla kullanilsin, yayginlasssin diye
caba gosteriliyor? Benim anlatmak istedigim suydu: Eger Linux'un yaygin
kullanilmasi isteniyorsa kurulum-kullanim-hata giderme gibi
konularin kolaylasmasi lazim. Insanlar kuramadiklari kullanamadiklari
bir sistemi bedavaya alip ne yapsinlar?