[LINUX:12083] RE: Ynt: linux odbc

Subject: [LINUX:12083] RE: Ynt: linux odbc
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Tue 11 Jan 2000 - 10:01:28 EET

merhabalar

oncelikle dokumanlar icin tesekkur ederim,

C ile Oracle baglantisi yazmissin, bir miktar acar misin?

Ben VC++ icinden Oracle for Objects i deniyorum bir turlu beceremedim,
Linker errorlar alip duruyorum
ADO da ise daha absurd hatalar aliyorum

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");