[LINUX:12051] Linux Programlama Hakkinda Bana Yardim edecek varmi

Subject: [LINUX:12051] Linux Programlama Hakkinda Bana Yardim edecek varmi
From: Emre OZDEN (emre@verso.com.tr)
Date: Sun 09 Jan 2000 - 10:42:01 EET

Merhaba

Linux Ailemizin Ramazan Bayramini en icten dileklerimle kutluyorum.

Bn aslinda delphi uzerinde bir cok uygulam agerceklestirdim. Pascal ve
Cobolum baya iyidir. Linux ile calismaya basladigimdan beri C
bilmedigimin ceremesini cekiyorum. KDevolop u indirdim. QT yi kurdum
calistirdim . Ama simdi bana ufak ufak C ogretecek birilerine ihtiyacim
var. Verilen C bilgileri karsiliginda size delphi. cobol. fotografcilik.
astronomi hakkinda istediginiz bilgiyi seve seve verebilirm (C
ogretmeseniz bile bunlari verebilim) . Tum listeye sevgiler