[LINUX:12047] Ynt: Re: linux cokmesi (fwd)

Subject: [LINUX:12047] Ynt: Re: linux cokmesi (fwd)
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sun 09 Jan 2000 - 03:28:05 EET

PArdon, bunu sonradan gordum. Ctrl-D yada password girin diyordur. Siz root
passwordunu girerek single modda acmayi deneyin. Eger basarabilirseniz, fsck
/dev/hda1 (burada root fs in /dev/hda1 oldugunu kabul ediyorum) calistirin.
Boot sirasinda fsck read only modda bir tarama yapip duzeltilmesi gereken
bir sorun buldugunda olur bu sorun.

Dogan Zorlu
Grup Yazilim, IZMIR