[LINUX:12044] Re: [LINUX:12021] Ben Çok Yeniyim

Subject: [LINUX:12044] Re: [LINUX:12021] Ben Çok Yeniyim
From: Ismail Murat Dilek (olive@zoom.co.uk)
Date: Sun 09 Jan 2000 - 02:19:28 EET

selam mutif bey

bende ayni sorunu yasamistim iki sene once
ne yazikki linux henuz PCI modemi tanimiyor modeminizin ya ISA karti olmasi
lazim yada disaridan seri port takilan (external) modem lazim
ben benim PCi modemi sattim external modem aldim tikir tikir calisiyor

Ismail Murat Dilek
Computer Science
2nd year Student
Stirling universty