[LINUX:12034] Re: Son kullanici yine (was slackware ses karti)

Subject: [LINUX:12034] Re: Son kullanici yine (was slackware ses karti)
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Sat 08 Jan 2000 - 12:53:12 EET

> Lutfen bu linux u adminler kullansin tartismasini bu taraf dogru cekmeyiniz.
> Haa bu arada bize Linux icin yazdiginiz birkac projeden haber verebilir
> misiniz ? Madem sadece programcilar vs kullanmali, programci dediginiz kod
> yazar bisiler cozer. Belki gelistirdiginiz birkac proje bizim de isimize
> yarar ?

ben "sadece adminler kullansin" gibi bi uslup kullanmadim
ki. hatta oole annasilmamasi icin ozen gostermistim ama pek becerememisim
galba. ben kendim de admin falan diilim ama kendime yetecek kadar
kullanabiliorum. windows gibi userfriendly olmasi onplanda tutulan bi
sistemle linux'un karsilastirilmasindan biktim usandim (dirdirlardan
bahsediorum) ve nedenlerimle buna tepkimi gosterdim; bu isletim sisteminin
userfriendliness diil de performansin onplanda tutuldugunu soylemeye
calistim. ayrica herhangi bi projem falan yok linux ustunde ve olmasina
yonelik bi planim da yok, olmak zorunda da diil. "sadece uygulama
gelistirmede kullanilabilir" de demedim, aglarda ya da arastirma yapmak
icin ustunde uygulamalar calisitrildiindan kullanldigindan da
bahsetmistim. (sozunu ettiginiz otel vb yerlerde de kullanildigindan
haberim yoktu)

a bi de "programcilara yonelik yazilmis olmasi" ilk unixin yazilmasi
zamanina dayanan bi ornekti...

rica ederim, ben de tesekkur ederim :}

sevgiler vs saigilar,
dd