[LINUX:12032] KDE Türkçeleştirme

Subject: [LINUX:12032] KDE Türkçeleştirme
From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Sat 08 Jan 2000 - 09:38:00 EET

Selam,

Bir kaç gün önce yine bu listeye bir mektup göndererek KDE Türkçeleştirme
çalışmaları için gönüllü aradığımı belirtmiştim; tekrar göndermekte fayda
olduğunu düşündüm. Terimler konusunda eli yatkın, KDE'yi aktif olarka
kullanan ve Windows/Linux terimlerine aşina kişiler bana kısa bir
mektup atarlarsa sevinrim.

Bunun yanında hala Ankara'da oturan ve temel Linux eğitimi verebilecek
kişilere ihtiyaç var.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş