[LINUX:12025] Re: Ynt: Re:Son kullanici(was:slackware ses karti)

Subject: [LINUX:12025] Re: Ynt: Re:Son kullanici(was:slackware ses karti)
From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Sat 08 Jan 2000 - 07:12:10 EET

Ya arkadaslar ben mi yanlis biliyorum yoksa artik bana mi kolay gelmeye
basladi.
RedHat ve turevleri(Mandrake gibi) Corel linux kullanim ve kurulum
bakimindan cok cok kolay. Hic corel linux kurmayi denedinizmi ? Ben size
soyliyeyim RedHat dan bile cok cok kolay hele bir lilo penceresi var akliniz
durur. Sunu demek istiyorum son kullaniciya lutfen ya Corel yada RedHat
(turevide olur) onerin. insanlari hemen linux den sogutmayin cunku benim
calismalarim tamamen son kullanici uzerine. Linux u son kullanicin da
kullanabilecegini ispatlamak istiyorum.