[LINUX:12013] Mail yollama!

Subject: [LINUX:12013] Mail yollama!
From: Atif (atifali@writeme.com)
Date: Sat 08 Jan 2000 - 01:53:02 EET

Arkadaşlar selam,
    Bana önerilen çözümleri denememe rağmen listeye yolladığım maillar hala
1-2 gün gecikmeli ulaşıyor. Aynı sorunu yaşamış ve düzeltmiş olanlar lütfen
bir öneride bulunabilirmi ?
Bilkent'in serverı hakkında bilgi sahibi olan varsa lütfen bana cevap
versin. Bu gecikme neden dolayı oluyor?
Ben dahil birkaç kişide daha önce gecikme yada mail ulaşmaması konusuna
değinmiştik. Dolayısı ile bu yalnız benim sorunum olmasa gerek.

Not: Şimdi yine bana mime yollamışın diye mail atmayın lütfen. Çünkü html 'i
kaldırdım. ve text/mime 'dan bir şey olmaz.Zaten listede ki her mail hemen
hemen böyle. Hem bu arada Murat Suluhan adlı arkadaş zaten html'de
yollayabiliyor. Dolayısı ile gönderme formatının listeye geç ulaşma ile
alakasının olduğu şüpheli
Saygılar...
Atıf