[LINUX:12002] Ynt: linux odbc

Subject: [LINUX:12002] Ynt: linux odbc
From: Vedat Elçigil (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Fri 07 Jan 2000 - 22:02:35 EET

Merhaba

    Sizin konunun bir benzerinide ben yaşıyorum. Bizimde NT üzerinde( İç
networkde ) Oracle server var ve bu bilgileri C ile yazdığım prg ile alıp
Lınux a gönderiyorum ve Bu bilgiler web de yayınlanıyor.(Web server LINUX
debian) Sorun da burada başlıyor bilgiler ONLINE değil yani ben bu prgyi
günde bir kere çalıştırıyorum... ama isteğim anında web de bilginin
güncellenmesi. Ben de bu konuda bilgi ve yardım bulamadığım için yazdığım
prgyi geliştiremedim. Eğer Linux da ODBC kullanılabilinirse ve bunu başara
bilirsek sanırım tüm sorular çözülmüş olacak. ve/veya sorular tek çözümlü
de değildir.. bunun başka bir yolu varsa da bilmek isterim doğrusu.

Saygılarımla..
Vedat ELÇİGİL
vedo@egelisesi.k12.tr
ICQ# 29204539