[LINUX:11995] RE: Ynt: Re:Son kullanici(was:slackware ses karti)

Subject: [LINUX:11995] RE: Ynt: Re:Son kullanici(was:slackware ses karti)
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Fri 07 Jan 2000 - 19:55:13 EET

o saticilar, son kullanici bile degil ki

Ankara da Linux satan bir yere girdim (Gelecek A.S bayisi) Linux la alakasi
olmayan bence cok basit bilinmezse ayip olan bir soru sorduk,

gayetten guzel duran Panasonic 17 inch monitor vardi.(Su siralar bir 17 inch
pesindeyim de)
fiyatini sorduk - soylediler
max cozunurluk ve bu cozunurlukte destekledigi frekansi sorduk - satis
temsilcisi gayetten rahat ve kendinden emin bir tavirla "gayetten yuksek
cozunurluk ve frekans" dedi

:-)

bir sey soylemeden ciktim

Ankara da 1 ay Quantum KX HDD aradim bulamadim, adamlar o da Quantum bu
Quantum ne farkeder diyor, bre dingil madem farketmez niye modelleri,
fiyatlari farkli

saticilarin icinde bir halt bilen dogru durust bir firma yok,

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");