[LINUX:11991] RE: Visual programlama dilleri ???

Subject: [LINUX:11991] RE: Visual programlama dilleri ???
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 07 Jan 2000 - 18:15:49 EET

RAD olmaksizin da cok hizli uygulama gelistirebilirsiniz. Ozellikle GTK
kullaniyorsaniz windows icin gelistirilen kutuphanelere fark atar. Ayrica qt
kullaniyorsaniz (ki bunu ticari kullanmaya kalktiginizda lisans odemeniz
gerekiyor) cok guzel bir c++ kutuphaneniz oluyor. Kullanimi kolay ve ve
hizli. Eger sadece ekranda hangi obje hangi koordinata gelecek diye
ugrasiyorum diyorsaniz, sadece bunun icin birkac tool var.

RAD olmaksizin da insanlar cok uretken olabilirler diye dusunuyorum.

Dogan Zorlu,
Grup Yazilim, Izmir