[LINUX:11956] RE: Visual programlama dilleri ???

Subject: [LINUX:11956] RE: Visual programlama dilleri ???
From: Vedat Elçigil (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Fri 07 Jan 2000 - 04:12:45 EET

       Visual dillerde program yapmak programcıyı biraz tembelliğe
aliştırıyor. özellikle data base tabanlı programları oluşturmak çok daha
kolay.. C ile 2-3 günde yazdığınız programı ör, C++Builderda 3-4 saat te
yazabiliyorsunuz.. ben de 5-6 aylık yeni bir Linux cuyum. ve artık
windowsdan tamamen kopmak ve programlarımı linux ve linux kullanıcıları için
yazmak istiyorum. ve araştırmalarım henüz Linux da Visual bir dil olmadığı
konusunda gelişti. (Oracle var ama Türkiye de Henüz linux da oracle kullanan
programcı görmedim ! ) .. Herkeze ilgilerinden ötürü teşekkür ederim. En
kısa zaman da DELPHI, Visual Foxpro, C++Builderi Linux da görmek ve Linux u
program bazında daha da geliştirmek ümidiyle....

Bil Müh.
Vedat ELÇİGİL