[LINUX:11933] Re: slackware ses karti

Subject: [LINUX:11933] Re: slackware ses karti
aunal@tee.com.tr
Date: Thu 06 Jan 2000 - 17:21:29 EET

Sokaga cikip bir bakin kac tane tank kullanan goreceksiniz :))
Ya linux oldugu gibi kalacak ve siz(biz)lerde "linux yeterince
yaygin degil" sozunden / yakinmasindan vazgececegiz. Yada
Tankin saglamliginda, araba kadar kolay kullanilan araclar
uretilecek. Yani Linux saglam ama kolay kullanilir/konfigure
edilir olacak.
Saygilar.
Arslan