[LINUX:11924] Listeye mail atmada sorun mu var?

Subject: [LINUX:11924] Listeye mail atmada sorun mu var?
From: Atif (atifali@writeme.com)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 12:21:42 EET

<<<< Listeye ulaşması umudu ile >>>>>
<< Birden fazla kopya gelirse kusura bakmayın, çünkü birkaç yerden yollayacağım. >>
Arkadaşlar listeye attığım maillar bir türlü ulaşmıyor.. Şu ana kadar bir sürü mail attım ama 1-2 tanesi ulaştı ve bu ulaşmada yaklaşık 2 gün gecikme ile oldu.
Mail yolamak için iki server denedim; iname ve ttnet ama nafile..
Sorun nedir?. Bilkentte bir sorun mu var? (Aslında bir sorun olduğu kesin de bu sorun nedir?)
Benim mail serverlarında bir sorun olduğunu sanmam, çünkü bir sürü mail atıyorum ve gidiyor.
Yani bildiğim bazı konuları yazmak ve bilmediklerimi sormak itiyorum ama maillarım listeye ulaşmıyorki...........
ÇILDIRACAM.... Birisi sorunu söyleyebilirmi? .