[LINUX:11913] Re: pop3 sorunu

Subject: [LINUX:11913] Re: pop3 sorunu
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 06 Jan 2000 - 05:32:44 EET

> Hasan Kahveci wrote:
>
> Merhaba,
>
> Redhat 6.1 kullaniyorum ve pop3 ile kullanicinin mailbox una ulasmaya
> calistigimda "-ERR Can't get lock. Mailbox in use" seklinde bir hata
> aliyorum.
> /var/spool/mail deki kullanici dosyasini silince problem kalmiyor ama
> yeni bir mesaj gelince yine ayni hatayi veriyor.

Merhaba,

Ne kadar yardimci olur bilmiyorum ama ayni problem bende IMAP hesaplarda
oldu. Benim problemim ise tamamen mail box boyutunun buyuk olmasindan
kaynaklaniyordu (yaklasik 96MB, 76MB civari). Sabredip baglantiyi
kurduk, icinden eski mailleri sildik ve sonra duzeldi.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com