[LINUX:11908] Win Linux2000...!!!

Subject: [LINUX:11908] Win Linux2000...!!!
ahmete@arcelik.com.tr
Date: Thu 06 Jan 2000 - 01:54:01 EET

Merhaba ben winlinux2000'i kurdum.Simdi asil problemler basladi.
1.Internete cikmak icin bir proxy server kullanıyoruz.191.2.0.2 IP'li ve 80
nolu porta bağlıyız.Bunu linuxe nasıl tanıtıcam.
2.Ethernet kartımı nasıl tanıtıcam.Intel Pro100.
3.Windows'taki dosyalarımı nasıl göreceğim

Yardım edenler veya etmeyenler hepinize tesekkur ederim