[LINUX:11903] !!!Compaq uzerindeki onboard NetFlex Ethernet Karti icin "TLAN driver" lazim!!!

Subject: [LINUX:11903] !!!Compaq uzerindeki onboard NetFlex Ethernet Karti icin "TLAN driver" lazim!!!
From: aysegul saglam (aysegul_saglam@usa.net)
Date: Wed 05 Jan 2000 - 19:41:47 EET

Selamlar...

      Linux ile yeni tanistim sayilir. Ayni zamanda
   Bilkentin
      Linux listesinede yeni uye oldum.

      Slackware 7.0 Linux Isletim Sistemine, Compaq
   uzerinde
      onboard olarak gelen NetFlex kartini tanitmam
   gerekiyor.
      Bu sorunun ustesinden gelen arkadaslar
   oldugunu listedeki arsivden ogrendim. Ama "caldera tlan
   driver"ini bulamadim. Bu driveri elinde bulunduranlar
   varsa, bana gondermelerini, veya nereden temin
   edebilecegimi yani web adresini yazmalarini rica
   ediyorum.
      Ve hangi islemleri yapmam gerektigini de yazarlarsa
    memnun olurum.

      Ilginize simdiden tesekkurler.

      iyi calismalar...

      Aysegul