[LINUX:11898] ip forwarding problemi

Subject: [LINUX:11898] ip forwarding problemi
From: Network Uzm. Dexar (tuncay.arpaci@vestel.com.tr)
Date: Wed 05 Jan 2000 - 17:14:43 EET

Herkese merhabalar.
Şu anda Caldera 2.3 kullanıyorum.
ip forwarding yaptım.2 tane de linux a bağlı client ım var.Internet e çıkmak
için bu paylaşımı yaptımÇok ilginç bir durum ile karşılaştım.
Dışarıdaki herkhangi bir IP yi rahatlıkla pingliyorum.Ama dışarıdan örneğin
başka bir host üzerinden ip forwarding yaptığım ıp aralığını
pingleyemiyorum.Hemen şimsi sorunuzu duyar gibiyim ICMP ve HTTP portlarıın
yad aTELNET portunu açtın mı ? diye.Üzülerek söylüyorum bütün portları
açtım.Ama ne herhangi bir web sayfasına bağlanabiliyorum (clientlardan
server da dahil) ne telnet yapabiliyorum server a.Oysa bütün dışarıdaki
ipleri pingliyorum.ip forwarding ile ilgili elinizde örnekleriniz varsa
yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler

Tuncay Arpaci
Network Mühendisi

Dexar Multimedya ve Telekominikasyon A.S.
Ambarli Petrol Ofisi Dolum Tesisleri Yolu
Vestel Tesisleri No:3 34840
AVCILAR-Istanbul
Tel: +90 212 422 02 35
Fax: +90 212 422 02 36