[LINUX:11886] Nat

Subject: [LINUX:11886] Nat
From: Ahmet Dervis (ahmet@tav.com.tr)
Date: Wed 05 Jan 2000 - 09:37:13 EET

slm.

Slackware olan bir makina uzerinde Masquerading olayi ile bir grup
kullanici internete cikiyor. Asagidaki ornektede gordugunuz gibi
belli portlari aciyorum sadece.

Benim yapmak istedigim ise iceride ki bir makinaya disaridan istenildigi
gibi ulasilabilsin istiyorum. Yani ISS'in verdigi ip'lerden birini
kullanicam. Galiba buna NAT diyolar.

Bu konuda yardim rica ediyorum.

ipfwadm -F -a m -P tcp -S 192.168.231.0/24 -D 0.0.0.0/0 80

ya da bunu kullaniyorum herkese her portu acmak icin.
ipfwadm -F -a m -S 192.168.231.0/24 -D 0.0.0.0/0

ahmet