[LINUX:11876] RE: Ynt: Network uzerine ufak denebilcek bir soru

Subject: [LINUX:11876] RE: Ynt: Network uzerine ufak denebilcek bir soru
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Tue 04 Jan 2000 - 19:22:13 EET

dedigim gibi, sadece SQL scriptleri ve sonuclari dolasacagi icin, bana
yeterli gibi gozkuyor, banka subeleri de hala 19200, 28800
baglaniyor(onlarin hatti ozel bunu biliyorum)
o zaman bunun sonucunda
Ana binaya ve ikinci binaya Linux kurulu birer makine ve modem (insallah
standart modemler is gorur)

Geri kalan isi nasil yapcaz .-)

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");