[LINUX:11868] RE: vmware

Subject: [LINUX:11868] RE: vmware
From: Ismail Murat Dilek (olive@zoom.co.uk)
Date: Tue 04 Jan 2000 - 13:24:31 EET

selamlar bahadir bey

vmware in gercek adi virtual machine wareyani( hayali makina programi).vmware i claistirdiginiz zaman ikinci isletim sistemi sanki star word programi gibi bir pencere aciyor bu pencere altinda linux i kapatmadan win98 yada linux redhat ve hatta novell netware sanki bilgisayari yeni acmis gibi calistiriyor.Gecen hafta linux suse6.3 ana sisteminin altinda vmware ile win98 yukledik.linuxle networkumuze baglandik.wmware in altindaki win98 e novell netware workstation i yukledik ve networke baska isimle baglandik!!!!!!!!
inalicak gibi degil degil mi su anda kafani kasiyip allah allah bu nebicip is diyorsun degil mi ?
evet bizde oyle dedik
eger benim gibi bir maceraci insansan sana tafsiyem vmware i dene

 64mb ram in
1.5 gb extra harddisk kapasiten varsa(linux haric)
vmware i yukle
win98 yukle ve amerika yi kesif et
isin iyi tarafi win98 in yuklemesi linux dosyalirini ve system ayarlarini etkilemiyor
yuklemede bir sorun olursa yada olayi denedin win98 silmek istiyorsun
dosyayi oldugu gibi sil
bukadar basit

wmware yukledikten sonra
wmware-linux-tools programida yukle