[LINUX:11854] RE: [LINUX:11840] RE: [LINUX:11827] Re: Türkcelestirme islemleri

Subject: [LINUX:11854] RE: [LINUX:11840] RE: [LINUX:11827] Re: Türkcelestirme islemleri
aunal@tee.com.tr
Date: Tue 04 Jan 2000 - 03:29:40 EET

Sn.Tuncel Mutlu ustune alinmasin sahsina degil ayni konuya cevap atan
tum arkadaslara hitaben yaziyorum: Bir konuya cevap yazarken
"bu konuya cevap yazilmis mi? benim de ayni cevabi tekrarlamama gerek var
mi?"
diye dusunerek cevap yazilsa nasil olur!. Boylece ayni mailden birsuru kopya
dolasmaz ortada.
Saygilar
Arslan