redhat kurulumu (fwd)

Subject: redhat kurulumu (fwd)
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 17:14:54 EET

Forwarded message:
>From mikrop_@hotmail.com Fri Dec 31 13:13:18 1999
From: "Özgür KURT" <mikrop_@hotmail.com>
To: akgul@Bilkent.EDU.TR
Subject: redhat kurulumu
Date: Fri, 31 Dec 1999 13:11:20 EET

SAYIN dr.doç.MUSTAFA AKGÜL
benim linux redhat kurulumunda yaşsdıgım sorunları sizinle paylaşmak
istedim:
redhat6.0 aldım:
Windowsta defrag yaptım dos moduna geçtim fıps i çalıştırdım 1500mb
ayırdım.(bittiginde kendiliginden reset attı)redhat 6.0 cd sini koydum
ınstall dedim:
Disk druıd te (pcmagazine de 1gb alan görülürken bende her iki harddisk
bölümüde görülüyor.ayırdıgımı seçip add yapıyorum fakat memory yetersiz gibi
bişey çıkıyo(NOT:aşagıda 8.4gb lik hddyi gösterirken yukarıda iki bölüm
gösteriyor aşagıda tek hdd olması lazım)
nasıl devam edecegimi yada linux ü nerde ne kadara kurdurabilecegimi
yazarsanız sevinirim
Bide vodoo banshee yi tanımıyomuş bişey indircekmişiz?nerden?

not:Linux suse 6.2 de sax ın içinden çıkamadım(ekran kartım:vodoo banshee)
8.4gb seagate
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

mikrop_@hotmail.com