Re: [LINUX:11747] Re: www.Micropsoft.com

Subject: Re: [LINUX:11747] Re: www.Micropsoft.com
From: osman (osmany@iname.com)
Date: Fri 31 Dec 1999 - 06:18:15 EET

Ben de gidiyor, anakartı başka yerden, işlemciyi başka yerden, harddiski
başka yerden alıyom, kendim topluyom.

Garanti mi? işte o zaman parça garantisi oluyor ve her istediğim zaman
makinayı kurcalayabiliyorum. Yok öyle yeni kart taktırmak için servislerde
sürünmek. Neymiş, garanti kartı sökülürmüş..

Komple makina da alsan, kendin de toplasan nasıl olsa aynı problemlerle
boğuşuyon..

Tavsiye ederim, ama faturalarını sakınn atmayın, saklayın..

Osman