Re: [LINUX:11753] turkce klavye

Subject: Re: [LINUX:11753] turkce klavye
From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 18:38:03 EET

Daha once listeye KDE turkcelestirmesi basligiyla detayli bir mail atmistim.
Ama sadece senin sorunun icin bir daha:
xmodmap in her KDE acilisinda otomatik calismasi icin:
KDE Control Center Ac.
Sonra Input Devices bolumunden KEYBOARD i sec
sonra buraya Turkce (Q) klavyeyi ekle. daha sonra ayni pencereden STARTUP
sekmesine git
ve oraya da AUTOSTART i isaretle.(docked onemli degil eger 2 klavye(hem trk
hem ing.) kullanmiyacaksan.
Tekrar general sekmesine git ve oradan ADVANCED butonununa tikla buradan
CODES FOR PC KEYBOARD WITH WINDOWS KEYS i sec OK. de cik. sonra bir daha OK
ve tekrar KDE basladiin TRK . klavye isaretlenecek. diger ayarlari yaptigini
var saydim yapmadiysan arsive bir goz at.
Kolay Gelsin
Mehmet TARIMCI