[LINUX:11810] redhat6.0

Subject: [LINUX:11810] redhat6.0
From: Özgür KURT (mikrop_@hotmail.com)
Date: Sun 02 Jan 2000 - 06:17:34 EET

Linux ü kuramadım(red hat6.0)
ilk başta anlatılanlar gibi defrag yaptım sonra fips i çalıştırdım.
1500mb ayırdım...bilgisayar reset attı ve linux'ü cd den boot ettim
ok
ok
ve disk druid te karşıma 2 tane harddisk çıktı ikiside fat32 diye görüyordu
biri 6500mb digeri 1500mb aha işte bu ayırdıgım dı şeçip
add dedim bir native birde swap partition ayırdım ama o ne:memory yetersiz
gibi bişey yazıyo anlıyacagınız olmuyo

ŞİMDİ bu yazıyı okuyup bunuda yapamıyosan hiç linux kurma diyebilirsiniz.Ama
ben bu işlemleri farklı olarak bir haftadır yapıyorum.Windows kurmaktan
bıktım.
Bide bunları yapınca paket seçimi çıkıyo şeçip tamam desem bile
ınvalid argument gibi bişey çıkıyo
Bu linux redhat6.0 ı nasıl kuracagımı dogru düzgün yazabilirmisiniz
Bunu bir yerde kurdurabilirmiyim?
Bana karşılıklı linux ü anlatacak birini nerden bulurum?