[LINUX:13353] Re: Linux ve veritabani

Subject: [LINUX:13353] Re: Linux ve veritabani
From: Mete Balci (mete@eelab.itu.edu.tr)
Date: Tue 29 Feb 2000 - 21:02:43 EET

Merhaba,

Ne tarz bir uygulamada kullanilmak istenildigini iyice anlamak gerekiyor
sanirim. Simdi gidip hem mysql hem pgsql hem oracle hem sybase onermenin
bir anlami yok. Oracle in ne oldugu belli. Ben sybase den oldukca
memnundum; linux in os olarak eksiklikleri haric yuksek bir query yukunu
kaldirabiliyor. Yok ben kisisel birseyler yapacagim diyorsaniz tabii ki
gidip mysql yada office icindeki seyleri kullanin derim. Gidip oracle ile
yada sybase ile ugrasmanin hic alemi yok bu durumda.

Mete BALCI
ITU