[LINUX:13351] Re: apache de php sorunu

Subject: [LINUX:13351] Re: apache de php sorunu
From: Erkan Ozden (bbm853@hacettepe.edu.tr)
Date: Tue 29 Feb 2000 - 20:30:38 EET

mrb,
Hocam ilk once apache'yi ./configure --prefix=/nereye/ kurmak/istersen
bu sekilde bir configure et..
Daha sonraki adim php'yi ./configure --with-mysql(pgsql)=...
--with-apache=.../apache_1.3.X --enable-track-vars
olarak derle ve install et tabii biliyorsun
ondan sonra tekrar apache'yi su sekilde configure et...
/configure --prefix=ilk configte nereyi verdiysen
--activate-module=src/modules/php3/libphp3.a

yaa bunlarin hepsi php paketinin icinde README veya INSTALL olarak
anlatiliyor ordaki yolu takip et hersey olur...
benim bu anlattigim static shared objects olarak apache yi derlemek ve
kurmakti...
birde dynamic olarak kurabiilrsin...o dokumanda butun ayrintilar var...
iyi calismalar!!
kolay gelsin...
(ben 3 gun ugrasmistim!!:))))