[LINUX:13306] backup sirasinda dump problemi

Subject: [LINUX:13306] backup sirasinda dump problemi
From: Niyazi FELLAHOGLU (niyazi@egenet.com.tr)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 19:43:24 EET

merhaba,
suse 6.1 kurulu sistemimizde, solaris2.7 calisan makinadan RW
haklariyla share ettikten sonra mount ettigimiz directory'ler uzerinde
her turlu islemi ( mount edilmis dir'den lokal diske copy, dosya
editleme vs.) yapabilmemize ragmen bu dir'larin backup'ini dump'la
alamiyoruz.
dump komutunu kullanarak lokal diskler uzerindeki bilgileri tape'e
alabilmemize karsin neden mounted dir'larda bulunan dosyalari
aktaramadigimizi bulamadim.
mount -s'le bu dir'in rw olarak mount edildigini :
{ 195.174.27.3:/export/home on /mnt/home/users type nfs
(rw,addr=195.174.27.3) }
ve mount ettigim dir'in haklarini kontrol etmeme ragmen bir sonuc
alamadim. asagida kullandigim komutu ve ciktiyi ekliyorum. Acaba sorun
neden kaynaklaniyor olabilir? Yardim edebilecek arkadaslara simdiden
tesekkurler.
Niyazi Fellahoglu
---------------------------------
# dump 0uBf 2097152 /dev/nst0 /mnt/home/users
  DUMP: Date of this level 0 dump: Mon Feb 28 17:11:46 2000
  DUMP: Date of last level 0 dump: the epoch
  DUMP: Dumping /dev/hda1 (/) to /dev/nst0
  DUMP: mapping (Pass I) [regular files]
  DUMP: mapping (Pass II) [directories]
  DUMP: estimated 52 tape blocks on 0.00 tape(s). // --> gorundugu gibi
birsey kopyalamiyor!
  DUMP: dumping (Pass III) [directories]
  DUMP: dumping (Pass IV) [regular files]
  DUMP: DUMP: 41 tape blocks on 1 volumes(s)
  DUMP: level 0 dump on Mon Feb 28 17:11:46 2000
  DUMP: Closing /dev/nst0
  DUMP: DUMP IS DONE