[LINUX:13281] ftp sorunu..............

Subject: [LINUX:13281] ftp sorunu..............
Ozan.Ozkara@alcatel.com.tr
Date: Mon 28 Feb 2000 - 16:16:04 EET

    Selamlar arkadaslar.. benim FTP ile iligili olcak sorum,

FTP de download/upload oraninda 1/20 lere varan bir fark ver neden bu olur sizce? MTU degerini 576 ya cektigimiz halde hala ayni sorunu yasiyoruz?, kullandimiz ATM Switchleri kontrol ettik bir cok ayari degistirdik denedik durum yine ayni, download
oldukca iyi ama upload da olduruyo adami hat LeasedLine oldugu halde sorun yasiyoruz.. makinalar SUN sadece birinde wuftpd calisiyo bir ara wuftp nin salak sorunlarindan biri oldugunu sandim ama diger makinalarda SUN`nin kendi original ftp server i var
onda da durum ayni neden boyle sorun yasadik..???

Yardimci olursaniz sevinirim, cok skismis durumdayimm....

sevgiler
ozan