[LINUX:13266] Re: Server Ozellikleri ve Pop daemon (eskisi: Re: tv karti sorunu)

Subject: [LINUX:13266] Re: Server Ozellikleri ve Pop daemon (eskisi: Re: tv karti sorunu)
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 11:56:19 EET

Onur Akkaya wrote:

Merhaba,

Gonderdigin mesajlarin subjectlerini mail icerigine uygun secersen daha
cok kisi sana cevap yazabilir. (Sadece bir oneri)

> makinem pII 350 128 mb ram ve kablo netle bagligim baglanti hizi 8 kb/s download
> 16 kb/s upload sizce bu ufak bi server kurmak icin yeterlimi sistemde rehat 6.1
> kurulu hardisk 6.2 gb veya server makinelerinde ne tur nitelikler aranir Oncelikle bir server derken internette 24 saat bagli kalacak bir serverdan bahsediyorsun sanirim. Eger boyle ise Kablo net sana sabit IP saglamadigi icin (su an sagliyorsa da kisa bir sure sonra saglamayacak) makina uzerinde bir domain barindiramazsin.

Server makine ozellikleri icin en guzel ornekler www.compaq.com,
www.dell.com gibi firmalarin internet icin tasarlanmis bilgisayarlarinin
ozellikleridir. Donanim isi tamamen kurulacak serverin uzerinde
calisacak programlara bakilarak verilecek bir karardir.

bide bi
> tane ppp server ariyorum kucuk bisiy 5 kisiye yetecek kadar falan nerden
> bulabilirim?

Eger 6.1 sistemi server olarak kurmadiysan sisteminde yuksek ihtimalle
pop3 daemon yuklu degildir.

Senin yapman gereken eger sisteminde yuklu degilse oncelikle RedHat
CD'si icinden IMAP adi ile baslayan rpm paketini bilgisayarina yuklemek
sonra da /etc/inetd.conf icinden #pop3 ve #imap ile baslayan satirlarin
basindaki # karakterini silip sistemi yeniden baslatmak (ya da sistemi
yeniden baslatmadan 'killall -HUP inetd' komutunu kullanmak).

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com