[LINUX:13261] Re: Açik kod ve Linux

Subject: [LINUX:13261] Re: Açik kod ve Linux
From: Mehmet Ali Suzen (suzen.as@mozart.emu.edu.tr)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 10:27:02 EET

Merhaba,

Linux "Open Software" Acik Yazilim fikrinin bir parcasi hatta
sembolu oldu, eger pazar payi %20 nin ustune cikmaya baslarsa
ticari uygulamlarin para karsiligi satilmasi dogal bir sonuc olabilir (ben
halen anlamis degilim Mathematica gibi akademik bir yazilimin Linux
versiyonunu neden fais fiyatlar ile satiyorlar @@ ), fakat Microsoft
(Miki) gibi yaptigi ise degil tekelciligi amac edinmis Linux firmalarinin
cikacagini hic sanmiyorum.

Saygilar,

Vasif ısmailoglu wrote:

> Merhabalar. Ben donanim problemleri vs ile degil de baska bir konuda
> soru sormak veya belki de tartisma baslatmak isiyorum. Bizim hepimiz
> linuxu bir yerde hem guclu ve kararli ve maliyet sebebi ile hep
> oneriyoruz. Olayin icerisine buyuk sirketler girdi. Ha bele yeni
> surumler cikmalkta. bu sirketler tabii ki belli bir miktar para
> kazanacaklar. Ama turkiyede Star gazetesi orneginde de gordugumuz gibi
> acaba "biz bu isi kabul ettirelim de, sonra nasil olsa istedigimiz
> parayi isteriz" mantigi ola bilirmi?
> Bu arada Kernelin ucretsiz dagitilma sartinin oldugunu biliyorum. Ama
> [...]

Mehmet Ali SUZEN

Research Assistant Department of Physics Faculty of Arts and Sciences Eastern Mediterranean University PO BOX 95 Famagusta TRN Cyprus via Mersin 10 Turkey E-mail: suzen.as@mozart.emu.edu.tr mehmetali.suzen@physics.org webmaster@ebim.net URL: http://www.ebim.net/~mali Tel:+ 90 392 3666588 Ext:1153 Room No: AS336

"Imagination is more important than knowledge" ALBERT EINSTEIN

"Correlations have physical reality,that which they correlate does not" N.David Mermin from IIQM

"CONTRARIA SUNT COMPLEMENTA und ARS LONGA VITA BREVIS" Hipoccrates ---------------------------------------------------------------------->>>>