[LINUX:13251] Re: start office sorunu

Subject: [LINUX:13251] Re: start office sorunu
From: Erem Ors (eremo@garanti.net.tr)
Date: Sun 27 Feb 2000 - 19:28:03 EET

Ben star office'i soyle kurdum:
0. Normal kullanici (root olmayan) olarak sistemi actim.
1. CD'yi taktim. "cdrom/linux/office51" dizinine gittim.
2. "./setup" komutunu verdim.
3. Ekrandaki bilgileri izledim.
4. "/home/erem/Office51" dizinine basari ile kuruldu.
5. Calistirmak icin KDE'de yaratilan kisayolu kullaniyorum. ("bin" alt
dizininde "./soffice" komutu vererek de calistirilabilir.)