[LINUX:13239] Garip Bir Sorun

Subject: [LINUX:13239] Garip Bir Sorun
From: Serdar Aritan (serdar.aritan@hacettepe.edu.tr)
Date: Sun 27 Feb 2000 - 13:24:59 EET

Merhabalar,

Gayet guzel isleyen sorunsuz bir RedHat 6.0 i bilgisayarima kurmustuk (Cogul
konusmamin sebebi ise bilgisayar muhendisi bir arkadasimin yardim etmesi).
Fakat elektrik kesintisyle baslayan bir sorun yuzunden logout olamiyorum.
Isin ilginc yani reboot yaptigimda sorunsuz bir sekilde kapaniyor ve
tekrardan LINUX yukleniyor. Yeni bir LINUX kullanicisi oldugumdan dolayi
makinamin LINUX kisminda fazla kaybedilecek bir seyim yoktu (Mesa 3D
haricinde). Bu sebeple RedHat i tekrardan yukledim. Fakat degisen bir sey
olmadi.

Boyle bir problemin ne oldugu ve çözümü konusunda fikri olanlara simdiden
tesekkür ediyorum.

Serdar

Ps: Bu arada bos durmayarak Bilgisayar Muh. arkadasima da telefonla da
ulasmaya calisiyorum!

Bilgisayar konfigurasyonu PII 350 CPU 64MB RAM 3DLabs ekran karti LS120
Floppy 8.4GB windows95 10.2GB LINUX Hard Diskler