[LINUX:13230] Re: lilo

Subject: [LINUX:13230] Re: lilo
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sun 27 Feb 2000 - 12:06:28 EET

Benzer sorun benim basima da gelmisti. Eger linux partition ilk 1024
silindir icinde biryerden baslamiyorsa bu sorun oluyordu. Bende boot icin
kucuk bir partition i diskin basinda biryyerlere koyarak olayi cozmustum.
Zaten daha sonra ikinci bir diske tasininca buna gerek kalmadi.

Dogan Zorlu
Grup Yazilim, IZMIR.