[LINUX:13218] Re: kernel mesaji

Subject: [LINUX:13218] Re: kernel mesaji
From: Tuncel Mutlu (Link Bilgisayar) (tmu@linkbilgisayar.com.tr)
Date: Sat 26 Feb 2000 - 18:27:15 EET

Tamam iste. Bu islemi yani

echo "0" > /proc/sys/kernel/sysrq

byle bir seyin olmadigini anlamina gelmiyor mu ? O "0" ne ? Eger sizin
dediginiz gibi bu islemi hatali, onu nasil kaldirabilirim. Isin ilginc
tarafi, bu durum ethernet kartimi tanittiktan ortaya cikti, ondan once
yoktu. RH 6.1 kullaniyorum, linuxconf ta bunu kaldiracak bir secenek var mi
? (Gerci elle de kaldirabilirim, ne olacak 3 satir comment edilecek, ama
yine de RH 6.1 ayrintilarla ogrenmek isterim)

Saygilar

Tuncel Mutlu