[LINUX:13211] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13211] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Sat 26 Feb 2000 - 14:51:23 EET

On Fri, 25 Feb 2000, Doruk Fisek wrote:

> Replying to Selami AKSOY, (Date:07:18 PM 2/24/00 +0200):

> eger pdc olarak calisiyorsa, login olunmadigindan dolayi olabilir (diger
> makinalar tarafindan).
>
> degilse, smb.conf'tan security= opsiyonu ile oynamakta yarar var.
>
> Doruk

Hocam makine PDC olarak CalISmIyor..
security = share
Ama bunlarla alakalI birSey deGil gibi geliyor bana.. NEtworke anons
etmiyor sanki samba kendisini.. DoGal olarak Otekiler de gOremiyor..
GOrmesi iCin samba dan wins server'I enable bile ettim ama kendi kendisini
wins serber olarak gOsteremedim.. wins'in de bi fayda veya zararInI
gOremedim bu durumda kendi sorunum iCin..