[LINUX:13206] kernel mesaji

Subject: [LINUX:13206] kernel mesaji
From: Tuncel Mutlu (tmu@linkbilgisayar.com.tr)
Date: Sat 26 Feb 2000 - 14:48:23 EET

Selam

Kernel acilirken, /proc dosya sistemini mount ettikten sonra

/etc/rc.d/rc.sysinit - /proc/sys/kernel/sysrq : No such file

rc.sysinit dosyasina baktim ve calismayan komutun

echo "0" > /proc/sys/kernel/sysrq

oldugunu gordum, elle de denedim hakikaten ayni mesaji veriyor. Simdi
proc dizinin virtual bir dizin oldugunu, oradaki dosyalari kernel
tarafindan yaratilmiyor mu ? Kernel config dosyasina baktim Magic Key
SysRq secilmemis. Zaten hic bir zaman da secmedim. Neden dosya kernel
tarafindan yaratilmadi bilen var mi ?

--
Tuncel Mutlu

System Yazilim Programcisi Link Bilgisayar A. S. http://www.linkbilgisayar.com.tr