[LINUX:13180] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI

Subject: [LINUX:13180] Re: SAMBA nin AZIZLIKLERI
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 25 Feb 2000 - 00:44:05 EET

Hard diskte bad sector varmis arkadaslar. Yalniz anlamadigim data read
hatasi yok hicbi logda. Tum diski (10 GB) baska bir diske birebir
kopyalamaya kalkinca ortaya cikti. Ama maalesef datayi yeni server a
transfer etmis bulundum.

Neyse, hic olmazsa neden olarak bunu goruyorum. Simdi ayni linux (o bozuk
diski cikarinca) canavar gibi calisiyor. Bakalim bir daha yapacak mi... Bu
arada keep alive kopmus bir baglantinin sistem tarafindan daha kisa acik
tutulmasina yariyor. Bizdeki sorunsa dosyayi okurken birden data gelmekten
vazgeciyor ve sizin makina hoop ucuyordu.

Dogan Zorlu
Grup Yazilim, IZMIR